Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

oneMen zet echte supporters in bij campagne

18 november 2013

oneMen heeft haar eigen donateurs en vrijwilligers ingezet voor een nieuwe campagne. Vorige week deden 14 enthousiaste oneMen supporters mee aan een professionele fotoshoot. Vandaag presenteert oneMen het resultaat van deze t-shirt-campagne op haar website.

door Redactie Vf

oneMen deed een oproep aan haar achterban om een dag mee te werken aan een nieuwe campagne, onder het motto ‘Welk shirt trek jij aan?’ Er kwamen vele enthousiaste aanmeldingen binnen. Hieruit selecteerde oneMen veertien deelnemers. Zij mochten meedoen aan een professionele fotoshoot in Utrecht. De deelnemers poseerden in één van de oneMen t-shirts, die vandaag in de vernieuwde webshop worden gepresenteerd. Deze campagne werd mogelijk dankzij de belangeloze inzet van fotograaf Norbert Waalboer en visagiste/styliste Marlène Willemsen. 

Eigentijdse ambassadeurs

“We zijn heel trots op het resultaat,” vertelt Janneke van Wees, campagneleider van oneMen, “De mensen die meededen zijn echte vrijwilligers en donateurs van oneMen. Eentje is al negen jaar donateur! Zij willen ons op deze manier helpen om bij nóg meer mensen bekend te worden. Daar worden wij natuurlijk helemaal blij van. En laten we wel wezen: meedoen aan een professionele fotoshoot is natuurlijk ook te gek!” 

Dankzij de inzet van deze eigentijdse ‘ambassadeurs’ krijgt oneMen een groter bereik op social media. Het doel is om op termijn door donaties en verkoop van t-shirts meer pioniers in Afrika, Azië en Latijns-Amerika te kunnen helpen bij hun kleinschalige projecten. 

Het resultaat van de campagne is hier te bekijken.  Het t-shirt is verkrijgbaar voor € 22,50. 

Bron: oneMen

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close