Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Betere toekomst voor Joep Verboeket

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

Betere toekomst voor Joep Verboeket

Sinds 1 februari 2008 is Joep Verboeket partner geworden bij Better Future. Dit bureau richt zich met name op leiderschapstrainingen en CSR advies. Verboekter zal zich met name gaan richten op het CSR avies. Hiervoor heeft hij zich drie jaar ingezet voor het ING Chances for Children programma bij ING Group

Leiderschapstrainingen                                                                                                                                               De top van het Nederlandse bedrijfsleven wordt meegenomen naar Afrika, per reis max 8 personen. Daar werkt Betture Future samen met steeds wisselende lokale NGO’s aan een issue dat daar speelt op dat moment. Voor iedere Nederlander mag een succesvolle manager uit Afrika gratis twee weken aanschuiven. In die twee weken wordt gewerkt om het lokale issue op te lossen en wordt er hard gewerkt aan de leiderschapsstijl van de managers. Omdat mensen helemaal uit hun ankers zijn, is er een groot lerend vermogen. Iedereen wordt er beter van, de lokale community, de lokale managers en de Nederlandse managers.

CSR advies                                                                                                                                                               Better Future geeft grote Nederlandse bedrijven, zoals Aegon, Bacardi, Fortis, Maxeda, Beiersdorf, Mees Pierson,DHL, advies over hoe ze verantwoord kunnen ondernemen. Het motto is to turn social issues into business opportunities. Better Future legt hiertoe vernieuwende concepten neer die aansluiten bij de strategie van een bedrijf.

www.betterfuture.nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close