Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Berichten over Mindwize

  • Neuromarketingonderzoek: post effectief als afsluiter van campagne

    15 oktober 2024

    Post trekt de meeste aandacht in de fondsenwervingsmix, blijkt uit een neuromarketingonderzoek van PostNL in samenwerking met Mindwize, de Trombosestichting en KiKa. De onderzoekers concluderen dat het effect van post het grootst is wanneer goede doelen dit inzetten aan het einde van hun wervingscampagne.

    Lees meer over "Neuromarketingonderzoek: post effectief als afsluiter van campagne"
  • Vakdag 2024 - Workshops: De aandacht trekken met post & Hoe overleef ik desinformatie en online haat?

    25 juli 2024

    Ook dit jaar hebben we op de Vakdag fondsenwerving weer een gevarieerd programma aan workshops en panels. Vandaag de volgende twee sessies: over de sterke plek van post in de mediamix van een non-profitorganisatie, en over wat je moet doen als je organisatie slachtoffer wordt van een desinformatie- of online haatcampagne.

    Lees meer over "Vakdag 2024 - Workshops: De aandacht trekken met post & Hoe overleef ik desinformatie en online haat?"
  • Fondsenwerver Bas van Breemen publiceert gratis boekje over geleerde lessen

    23 april 2024

    Ter ere van zijn twintigjarig jubileum in het vak fondsenwerving heeft Bas van Breemen een boekje geschreven met twintig door hem geleerde lessen. Hij is al 25 jaar actief in direct response marketing en sinds 2010 werkzaam bij Mindwize, eerst als creatief directeur (2010-2020) en nu als Senior Strateeg.

    Lees meer over "Fondsenwerver Bas van Breemen publiceert gratis boekje over geleerde lessen"
  • Vakdag 2023 - Workshops: Verborgen goud, growth hacking, duurzame DM's en de Queens Club (Data Inside)

    5 september 2023

    Op de Vakdag fondsenwerving 2023 zal een grote variatie aan workshops worden gehouden. Deze zetten we in aanloop naar de dag, op 26 september, in de spotlights. Vandaag de volgende vier sessies: de zoektocht naar verborgen goud in je database, duurzame direct mail en resultaatverbetering door growth hacking. Data Inside verzorgt een dagprogramma in de Queens Club.

    Lees meer over "Vakdag 2023 - Workshops: Verborgen goud, growth hacking, duurzame DM's en de Queens Club (Data Inside)"
  • De top 5 trends uit de Dutch Fundraising Benchmark 2019

    3 oktober 2019

    Jarenlang was december de maand om fondsen voor goede doelen te werven. Die positie is nu ingenomen door juli en november. Dit is de opmerkelijkste uitkomst van de 3e door Mindwize georganiseerde Dutch Fundraising Benchmark. Verder blijft Direct Mail als kanaal belangrijk en laten we middeldonors nog te veel links liggen.

    Lees meer over "De top 5 trends uit de Dutch Fundraising Benchmark 2019"
Close