Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Berichten over Marketing automatisering

  • Vakdag 2024 - Workshops: Social Impact Bonds & Marketing automatisering

    27 augustus 2024

    Ook dit jaar hebben we op de Vakdag fondsenwerving weer een gevarieerd programma aan workshops en panels. Vandaag de volgende twee sessies: een sessie over de kracht en mogelijkheden van Social Impact Bonds (SIB), hoe het gebruik van marketing automatisering je tijd en donaties op kunnen leveren.

    Lees meer over "Vakdag 2024 - Workshops: Social Impact Bonds & Marketing automatisering"
  • State of Marketing for Non-profits: innovatie belangrijk, maar nog weinig écht sterke presteerders

    13 november 2023

    Het werk van de marketeer in de goededoelensector verandert, zoals ook het geval is in andere functies, aan de lopende band. Ze hebben meer tools, technologie en data dan ooit en worden geacht om in real-time en via meerdere kanalen te werken. Tegelijkertijd worden ze geconfronteerd met uitdagingen, zoals personeelstekorten en budgettaire beperkingen. Toch zegt 77% van de marketeers dat hun werk nu meer waarde biedt dan een jaar geleden, blijkt uit het ‘State of Marketing for Non-profits’ rapport van Salesforce for Nonprofits.

    Lees meer over "State of Marketing for Non-profits: innovatie belangrijk, maar nog weinig écht sterke presteerders"
  • Vier Europese trends in engagement en donateursretentie

    3 oktober 2022

    Het wordt steeds belangrijker dat goede doelen zich extra inzetten om bestaande donateurs te behouden en nieuwe supporters een duidelijke propositie te bieden voor een maandelijkse gift. Zeker in onzekere tijden waarin eerst de coronapandemie en nu de kosten van levensonderhoud punt van discussie zijn. Goede doelen kunnen stabiel hun werk blijven doen als ze op bijvoorbeeld structurele giften kunnen terugvallen. Echter doneren mensen via digitale donaties juist vaker eenmalig. In het nieuwe e-book bespreekt Salesforce hoe goede doelen nieuwe doelgroepen aantrekken en eenmalige donaties kunnen converteren naar vaste donateurs.

    Lees meer over "Vier Europese trends in engagement en donateursretentie"
  • Podcast 'In Gesprek': Andrea Goezinne (Salesforce.org) over kracht van digitale tools

    17 augustus 2022

    Vanaf vandaag is er weer een nieuwe aflevering van onze podcast ‘Vf: In Gesprek’ te beluisteren via onze site, Spotify en iTunes. Andrea Goezinne, Senior Product Marketing Manager bij Salesforce.org in Zwitserland is te gast en vertelt over de kracht van digitale tools voor personalisatie en marketing automatisering.

    Lees meer over "Podcast 'In Gesprek': Andrea Goezinne (Salesforce.org) over kracht van digitale tools"
Close