Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Televisie
-
Zestig jaar Socutera gevierd in Beeld & Geluid
Socutera vierde donderdag 17 oktober haar zestigjarig bestaan met een jubileumsfeest in Beeld & Geluid in Hilversum. Er werd teruggekeken op zes decennia reclame voor goede doelen op de Nederlandse tv en gesproken over het binden van mensen aan non-profitorganisaties en het bereiken van de jongere generatie.
-
Goede Doelen Loterijen stopt sponsoring Koffietijd: programma verdwijnt
Het ochtendprogramma Koffietijd gaat per mei 2023 stoppen, heeft omroep RTL bekendgemaakt. Het programma werd gesponsord door de Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij). Zij hebben besloten dat het programma niet langer voldoende kijkers trekt om door te gaan met de sponsoring. Er kijken gemiddeld tussen de 110.000 en 160.000 mensen naar de show.
-
Twee reclames van goede doelen genomineerd voor Ster Gouden Loeki
De tv-reclamecampagnes van Het Vergeten Kind en KNGF Geleidehonden zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki: de publieksprijs voor de beste reclames van het jaar. Zij strijden met acht andere reclames (voornamelijk van de grote Nederlandse supermarktketens) om het beeldje.