Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Berichten over Televisie

  • Zestig jaar Socutera gevierd in Beeld & Geluid

    31 oktober 2024

    Socutera vierde donderdag 17 oktober haar zestigjarig bestaan met een jubileumsfeest in Beeld & Geluid in Hilversum. Er werd teruggekeken op zes decennia reclame voor goede doelen op de Nederlandse tv en gesproken over het binden van mensen aan non-profitorganisaties en het bereiken van de jongere generatie.

    Lees meer over "Zestig jaar Socutera gevierd in Beeld & Geluid"
  • Goede Doelen Loterijen stopt sponsoring Koffietijd: programma verdwijnt

    2 november 2022

    Het ochtendprogramma Koffietijd gaat per mei 2023 stoppen, heeft omroep RTL bekendgemaakt. Het programma werd gesponsord door de Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij). Zij hebben besloten dat het programma niet langer voldoende kijkers trekt om door te gaan met de sponsoring. Er kijken gemiddeld tussen de 110.000 en 160.000 mensen naar de show.

    Lees meer over "Goede Doelen Loterijen stopt sponsoring Koffietijd: programma verdwijnt"
  • Twee reclames van goede doelen genomineerd voor Ster Gouden Loeki

    10 februari 2022

    De tv-reclamecampagnes van Het Vergeten Kind en KNGF Geleidehonden zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki: de publieksprijs voor de beste reclames van het jaar. Zij strijden met acht andere reclames (voornamelijk van de grote Nederlandse supermarktketens) om het beeldje.

    Lees meer over "Twee reclames van goede doelen genomineerd voor Ster Gouden Loeki"
Close