Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Versterk je merkloyaliteit met direct mail

15 oktober 2012

Dit is het laatste artikel in de serie ‘Hoe maak je direct mail (nog) effectiever’? Bij veel mailings van goede doelen staat het genereren van extra donaties centraal. Maar je kunt direct mail ook inzetten om de loyaliteit van donateurs aan de organisatie te versterken.

door Gastauteur

We kijken eerst naar de theorie over loyale klanten. Daarna vertalen we deze theorie naar goede doelen en donateurs. Loyale klanten zorgen voor meer inkomsten, hebben een grotere bereidheid de relatie te continueren en bevelen je organisatie vaker aan bij potentiële klanten. Bovendien is het behouden van klanten vele malen goedkoper dan het werven van nieuwe.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 14-5

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close