Vf Branded Content
Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.
Leger des Heils Fondsenwerving kiest voor Davinci.
De Stichting Leger des Heils Fondsenwerving heeft recent besloten om Davinci te implementeren, een totaaloplossing voor relatiebeheer, contentmanagement en geautomatiseerd campagne- en procesmanagement. De kern van de oplossing van Davinci is het software pakket iMIS 20EMS van Advanced Solutions International (ASI). Dit systeem wordt wereldwijd door meer dan 4.000 non-profit instellingen gebruikt ter ondersteuning van hun relatiebeheer en contentmanagement. Davinci is de Nederlandse partner van ASI en heeft iMIS 20EMS geschikt gemaakt voor de Nederlandse markt.
Jeroen Stoffele, senior consultant bij Davinci: "Onze visie is dat het tijdperk van CRM in de non-profitsector voorbij is. De manier waarop deze organisaties hun leden, donateurs en vrijwilligers werven en aan zich binden is met de opkomst van social media, smartphones en tablets drastisch veranderd. Dit vereist een volledig integrale Engagement Management Cyclus."
Will van Heugten, operationeel directeur fondsenwerving van het Leger des Heils: "De oplossing van Davinci voldoet aan alle eisen die we gesteld hebben aan onze nieuwe donateursapplicatie. De Business Process Engine van Davinci is overigens voor ons een zeer belangrijke, doorslaggevende factor geweest voor onze keuze. Wij hebben veel vertrouwen in het commitment van Davinci voor een succesvolle implementatie en een goede relatie."
Bron: Davinci