Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuws
-
VFI brancheorganisatie verder als Goede Doelen Nederland
Goede Doelen Nederland is brancheorganisatie van erkende en in Nederland gevestigde goede doelen. Hoewel de naam verandert, blijft de rol hetzelfde. Met de naamswijziging beoogt de organisatie beter weer te geven wie ze zijn en waar ze voor staan: een vereniging van goede doelen, die met steun van het publiek oplossingen bieden voor maatschappelijke problemen.
-
VakdagFW15: nieuw cloudplatform voor fondsenwervers
Procurios Fundraising presenteert op de Vakdag Fondsenwerving – donderdag 19 november – de samenwerking met SOCIALWare, de Beneluxpartner van Techsoup. Ze komen samen met een nieuwe cloudoplossing: een multifunctioneel fondsenwervingsplatform.
-
VakdagFW15: Hoe veilig zijn jouw gegevens? Voorkom cybercriminaliteit!
Maak gebruik van de unieke kans om uit te vinden hoe veilig jouw ICT-systemen zijn. Kom naar de Vakdag Fondsenwering en doe nu alvast gratis de UNO CyberScan.
-
VriendenLoterij steunt Fonds Gehandicaptensport nog vijf jaar
De VriendenLoterij verlengt haar steun aan Fonds Gehandicaptensport met vijf jaar. In de periode 2016-2020 ontvangt Fonds Gehandicaptensport een jaarlijkse bijdrage van 250.000 euro.
-
Podcast: de 7 hoofdzonden van storytelling
In aanloop naar de Nonprofit Storytelling Conference – 12 en 13 November in Seattle – delen fondsenwervers Jeff Brooks en Steven Screen hun Podcast over Storytelling.
-
Masterclass 'Effective Giving' op Windesheim
Op donderdag 10 december organiseert Windesheim een vrij toegankelijke Masterclass waarin wordt ingegaan op een nieuwe ontwikkeling in de filantropie: 'Effective Giving'.
-
Nu verkrijgbaar: FondsenBoek 2016
Deze week verschenen bij uitgeversmaatschappij WalburgPers te Zutphen de nieuwe en geheel herziene edities van FondsenBoek en FondsenDisk 2016. Een praktisch hulpmiddel voor fondsenwerving.
-
VakdagFW15: Alan Clayton keynote speaker
Het programma van de Vakdag Fondsenwerving is bekend. Alan Clayton is keynote speaker: 'The biggest idea you'll ever have and how to make it happen' .
-
Opbrengst actie kinderpostzegels 9,5 miljoen euro
De opbrengst van de kinderpostzegelactie is 9.501.338 euro.Een stijging ten opzichte van vorig jaar toen bracht de actie 9,1 miljoen op. Op de zegels stonden dit jaar afbeeldingen uit de kinderboekenserie 'Gouden Boekjes', Het thema was 'Een veilige toekomst'.
-
Nationale Postcode Loterij verlengt samenwerking met Voedselbanken Nederland
De Nationale Postcode Loterij verlengt per 1 januari 2016 de samenwerking met Voedselbanken Nederland met vijf jaar.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 175
- 176
- 177
- ...
- 241
- Volgende pagina