Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Berichten over Personalisatie

  • Derde Vakblad fondsenwerving van 2023 verschijnt dinsdag 20 juni

    15 juni 2023

    Op dinsdag 20 juni verschijnt het derde nummer van het Vakblad fondsenwerving van 2023. In de daaropvolgende periode zullen alle stukken uit het blad ook weer online verschijnen. Deze keer lees je onder andere over de perfecte post op LinkedIn, Transparante Thierry's en Belevingszoekende Bianca's, crowdfundingsplatforms en nog veel meer.

    Lees meer over "Derde Vakblad fondsenwerving van 2023 verschijnt dinsdag 20 juni"
  • Zesde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 14 december

    9 december 2021

    Volgende week dinsdag en woensdag (14 en 15 december) verschijnt het zesde en laatste Vakblad fondsenwerving van 2021. Vanaf die dag verschijnen alle stukken uit het blad natuurlijk ook online. Met deze keer aandacht voor de Islamitische geefcultuur en het Nationaal Zakat Fonds, de publiek-private samenwerking tussen Hersenstichting, MIND en ZonMw en een interessant nieuw initiatief van Jordan van Bergen.

    Lees meer over "Zesde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 14 december"
  • 'Personalisatie bij direct mail zorgt voor hogere leestijd'

    25 november 2021

    Als een direct mail duidelijk aan op een persoon is aangepast, wordt de inhoud ervan langer gelezen dan bij direct mails zonder personalisatie. Dat blijkt uit onderzoek van MetrixLab in opdracht van PostNL onder 601 respondenten tussen de 20 en 49 jaar. De leestijd stijgt gemiddeld met 43 procent wanneer er personalisatie is toegepast.

    Lees meer over "'Personalisatie bij direct mail zorgt voor hogere leestijd'"
  • Mobiele journey ontwikkelaar MIC een data-analysebedrijf Cmotions vinden elkaar

    21 juli 2021

    Ontwikkelaar van mobiele journeys voor goede doelen MIC en data-analysebedrijf Cmotions gaan samenwerken om fondsenwervende goede doelen en culturele organisaties te helpen met datagedreven digitale oplossingen. Door data en mobiele journeys te combineren hopen de twee partijen de betrokkenheid en inkomsten van hun maatschappelijke clientèle te vergroten.

    Lees meer over "Mobiele journey ontwikkelaar MIC een data-analysebedrijf Cmotions vinden elkaar"
Close