Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Reinier Spruit
-
Wervingsbureaus staan ter discussie na item in EenVandaag
Commerciële wervingsbureaus verdienen miljoenen met deur-aan-deur donateurswerving en straatwerving, schrijft EenVandaag op basis van eigen onderzoek. De wervers, vaak studenten, ontvangen gemiddeld 120 euro voor elke donateur die ze werven voor het goede doel. ‘Bij de werving van donateurs voor goede doelen blijven grote bedragen aan de strijkstok hangen van commerciële bureaus.’
-
Blog ‘De Toekomst van Fondsenwerving’ stopt
Het blog van de beweging om een donateurgerichte cultuur in de Nederlandse fondsenwervingsector te realiseren van Reinier Spruit en Hans Broodman gaat stoppen. Een paar dagen voor Kerst verscheen de laatste blog op het platform De Toekomst van Fondsenwerving (DTVF), waarin de twee terugblikken op vier jaar bloggen en de lancering van een nieuw initiatief aankondigen.