Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Jeugdcultuurfonds introduceert loyaltycard

26 februari 2014

Eind vorig jaar introduceerde het Jeugdcultuurfonds een loyaltycard: de Jeugdcultuurfonds Vriendenkaart. Donateurs die het Jeugdcultuurfonds voor minimaal veertig euro per jaar steunen, ontvangen deze kaart. Daarmee kunnen ze korting krijgen bij (web)winkels, kaarten winnen voor voorstellingen
en krijgen ze privileges zoals bijvoorbeeld toegang tot voorpremières. 

door Redactie Vf

Bertien Minco, directeur: “Waar het steunen van een goed doel meestal alleen uit het doneren van geld bestaat, zetten wij hiermee nu de volgende stap in het binden van onze donateurs. We geven ze er iets leuks voor terug’’.

Monique van Bijsterveld, directeur van Castel Non Profit die het concept van de Vriendenkaart ontwikkelde: “Goede doelen vragen om geld en geven daarvoor een goed gevoel terug. Tegenwoordig is dat niet meer genoeg. Donateurs of vrienden willen een zekere vorm van betrokkenheid bij de organisatie. Deze loyaltycard is een middel om die betrokkenheid te vergroten."

Bron: Jeugdcultuurfonds

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Close