Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Berichten geschreven door Gastauteur

  • ‘Voorstellen voor opt-in huis-aan-huispromotie vormen nieuwe bedreiging voor fondsenwerving’

    20 augustus 2020

    Onlangs zijn er in vijf lidstaten van de Europese Unie (Nederland, België, Frankrijk, Denemarken en Duitsland), voorstellen geweest om het huidige opt-outsysteem voor het ontvangen van ongeadresseerd reclamedrukwerk te vervangen door een opt-insysteem. Veel non-profits zijn afhankelijk van deze deur-aan-deur promotie om het bewustzijn over het doel in de gemeenschap te vergroten en om supporters aan te moedigen te doneren. Zij uiten hun bezorgdheid over de impact van beperkingen op dit fondsenwervingskanaal.

    Lees meer over "‘Voorstellen voor opt-in huis-aan-huispromotie vormen nieuwe bedreiging voor fondsenwerving’"
  • Trends en lessen uit het Verenigd Koninkrijk

    2 november 2016

    Afgelopen zomer werd in Londen de Fundraising Convention 2016 georganiseerd, het grootste en jaarlijks terugkerende fondsenwervingscongres in Europa. Bernice Beenhakker deed goede ideeën op over 'Donor experience', 'Tenacity', 'Impact' en 'Stewardship'.

    Lees meer over "Trends en lessen uit het Verenigd Koninkrijk"
Close