Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Simavi
-
MediaTest zoekt maatschappelijke organisaties voor gratis onderzoek
Onderzoeksbureau MediaTest organiseert ook dit jaar weer een MediaTestDag: een dag waarop het bureau zich gedurende een etmaal belangeloos inzet om onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. De organisatie is op zoek naar onderzoeksvragen in aanloop naar de dag, op donderdag 27 juni.
-
Onderzoeksbureau MediaTest viert verjaardag met etmaal werk voor Simavi
Om de 24e verjaardag van media- en communicatieonderzoeksbureau MediaTest te vieren, heeft de organisatie 24 uur belangeloos onderzoek uitgevoerd voor Simavi. Het bureau houdt sinds 2018 de zogenaamde MediaTestDag. Uit vele inzendingen werd uiteindelijk voor Simavi gekozen, omdat zij ‘boven alle inzendingen uit sprong met haar maatschappelijke en concrete onderzoeksvragen’.
-
Niketan en Simavi winnen Impact Challenge Awards 2021
Hoewel het Impact Event van Goede Doelen Nederland en toezichthouder CBF niet fysiek meer kon plaatsvinden, ging de uitreiking van de Impact Challenge Awards voor inspirerende projecten op het gebied van impactgericht werken wel gewoon door. Via een livestream vanuit het gebouw van de Nationale Postcodeloterij in Amsterdam werden de winnaars bekend gemaakt: de vakjury en het publiek kozen voor de projecten van Niketan (baten tot 500.000 euro) en Simavi (baten vanaf 500.000 euro).
-
Deze zes organisaties maken kans op een Impact Challenge Award 2021
De jury van het Impact Challenge Award heeft de zes finalisten bekend gemaakt. Zij strijden in twee categorieën tegen elkaar voor de prijs voor de meest inspirerende leerervaring op het gebied van impactgericht werken. Niketan, Blijdschap Voor De Dieren en Wakibi zijn de kanshebbers in de categorie baten tot een half miljoen. Simavi, Fier en het Longfonds strijden voor de prijs in de categorie baten vanaf een half miljoen.