Als je je onlinebezoekers wilt verleiden tot transacties, zoals een gift, dan is het zaak om ze zo persoonlijk mogelijk te benaderen. Maar dan moet je wel informatie over ze hebben.
De ontwikkeling van de technieken om die informatie te pakken te krijgen, begint resultaten af te werpen. We vroegen Marinka Hengeveld, directeur van startup Omniprofiles, om een update over het onderwerp waarover ze ook sprak op de Vakdag Fondsenwerving 2013. Omniprofiles ontwikkelt technieken om online klanten te herkennen, klantgedragingen te volgen, voor het realtime vastleggen van webgedrag en het definiëren van klantgroepen en klantverhalen. Met die informatie worden verkoop- en wervingscampagnes gevoed.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!