Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuwsberichten per thema
-
Gratis Google Adwords Quickscan: haalt u wel optimaal rendement?
Adverteren via Google Adwords of Google Grants is laagdrempelig en dus erg toegankelijk: veel bedrijven en instellingen maken er dan ook dankbaar gebruik van. Echter: de laagdrempeligheid en de bedriegelijke eenvoud van het advertentieprogramma leiden er ook toe dat veel mensen niet effectief genoeg adverteren. Dat is erg jammer, omdat er zo veel kosten gemaakt worden aan advertenties of trefwoorden die eigenlijk niets opleveren.
-
Google Grants al 5 jaar succesvol voor goede doelen
In 2008 bestaat het advertentieprogramma Google Grants vijf jaar. Google Grants biedt goede doelen in bijna 30 verschillende landen de mogelijkheid om gratis te adverteren via het Google Adwords programma. In totaal maken momenteel meer dan 4.000 organisaties wereldwijd gebruik van Google Grants. Tezamen hebben zij al voor meer dan 200 miljoen euro aan advertenties gespendeerd hebben.
-
Katharina Grosser Major Donor Marketing Manager bij SAZ
Sinds 1 juli 2008 is Katharina Grosser werkzaam bij SAZ. Katharina is van oorsprong marketeer uit de farmaceutische industrie. Zij is hierdoor o.a. gespecialiseerd in 1:1 marketing technieken. Deze kennis is uitermate bruikbaar als het gaat om major donor fondsenwerving. Als major donor marketing manager bij SAZ is Katharina verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van fullservice major donor programma’s. Hiervoor was zij verantwoordelijk voor Major Donor Fondsenwerving bij SOS Kinderdorpen.
-
Bratpack internet marketing woordenboek: altijd handig!
Bratpack biedt al meer dan 5 jaar tal van diensten op het gebied van internet marketing en zoekmachine optimalisatie. Vele bedrijven en organisaties in de goede doelen sector plukken daar dagelijks (letterlijk) de vruchten van! Door een uitgekiende werkwijze en praktische aanpak weet Bratpack altijd méér bezoekers naar een website te trekken - zonder daarover dikke adviesrapporten te hoeven schrijven.
-
Groei consumententak Schober Information Group Nederland
Groei mede door actief optreden als Listmanager en aanstellen Sales Director B-to-C
-
Gratis seminar: Online Fondsenwerving
Op 22 april 2008 zal in Amersfoort het gratis seminar ‘Online Fondsenwerving’ plaatsvinden. D&DJ communicatie, ifunds en Procorius organiseren het seminar over het actuele onderwerp werven via internet.
-
SAZ Marketing genomineerd voor een Esprix vakprijs
Genomineerd met campagne ‘Bringing Mercy’ voor Mercy Ships Nederland
-
Annie Connect wint zilveren telemarketing award
In het Beatrixgebouw in Utrecht zijn de Nationale Contact Center Awards (NCCA) 2008 uitgereikt tijdens het jaarlijkse Telecommerce Gala. De Customer Experience Award is gewonnen door Nutricia. De Innovatieprijs is door De Kindertelefoon gewonnen, SNT heeft de Sales Award gekregen en de HRM Award is gewonnen door de Postbank. De Starters Award is aan Getronics PinkRoccade overhandigd. Juryvoorzitter Jeroen Dietvorst, voorzitter van de NCCA, overhandigde de prijzen aan de winnaars.
-
Stakingen postbodes zorgen voor vertraging post
23 en 25 april leggen postbodes werk neer
-
Unicef kiest voor reclamebureau Roorda
Unicef Nederland heeft voor haar nieuwe merkcampagne gekozen voor reclamebureau Roorda. Roorda gaat Unicef helpen bij het meer onderscheidend en herkenbaar positioneren
van haar werk voor kinderen wereldwijd.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 236
- 237
- 238
- ...
- 240
- Volgende pagina