Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Nieuwsberichten per thema

  • Gratis Google Adwords Quickscan: haalt u wel optimaal rendement?

    20 augustus 2008

    Adverteren via Google Adwords of Google Grants is laagdrempelig en dus erg toegankelijk: veel bedrijven en instellingen maken er dan ook dankbaar gebruik van. Echter: de laagdrempeligheid en de bedriegelijke eenvoud van het advertentieprogramma leiden er ook toe dat veel mensen niet effectief genoeg adverteren. Dat is erg jammer, omdat er zo veel kosten gemaakt worden aan advertenties of trefwoorden die eigenlijk niets opleveren.

    Lees meer over "Gratis Google Adwords Quickscan: haalt u wel optimaal rendement?"
  • Google Grants al 5 jaar succesvol voor goede doelen

    5 augustus 2008

    In 2008 bestaat het advertentieprogramma Google Grants vijf jaar. Google Grants biedt goede doelen in bijna 30 verschillende landen de mogelijkheid om gratis te adverteren via het Google Adwords programma. In totaal maken momenteel meer dan 4.000 organisaties wereldwijd gebruik van Google Grants. Tezamen hebben zij al voor meer dan 200 miljoen euro aan advertenties gespendeerd hebben.

    Lees meer over "Google Grants al 5 jaar succesvol voor goede doelen"
  • Katharina Grosser Major Donor Marketing Manager bij SAZ

    10 juli 2008

    Sinds 1 juli 2008 is Katharina Grosser werkzaam bij SAZ. Katharina is van oorsprong marketeer uit de farmaceutische industrie. Zij is hierdoor o.a. gespecialiseerd in 1:1 marketing technieken. Deze kennis is uitermate bruikbaar als het gaat om major donor fondsenwerving. Als major donor marketing manager bij SAZ is Katharina verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van fullservice major donor programma’s. Hiervoor was zij verantwoordelijk voor Major Donor Fondsenwerving bij SOS Kinderdorpen.

    Lees meer over "Katharina Grosser Major Donor Marketing Manager bij SAZ"
  • Bratpack internet marketing woordenboek: altijd handig!

    2 juli 2008

    Bratpack biedt al meer dan 5 jaar tal van diensten op het gebied van internet marketing en zoekmachine optimalisatie. Vele bedrijven en organisaties in de goede doelen sector plukken daar dagelijks (letterlijk) de vruchten van! Door een uitgekiende werkwijze en praktische aanpak weet Bratpack altijd méér bezoekers naar een website te trekken - zonder daarover dikke adviesrapporten te hoeven schrijven.

    Lees meer over "Bratpack internet marketing woordenboek: altijd handig!"
  • Groei consumententak Schober Information Group Nederland

    29 mei 2008

    Groei mede door actief optreden als Listmanager en aanstellen Sales Director B-to-C

    Lees meer over "Groei consumententak Schober Information Group Nederland"
  • Gratis seminar: Online Fondsenwerving

    16 mei 2008

    Op 22 april 2008 zal in Amersfoort het gratis seminar ‘Online Fondsenwerving’ plaatsvinden. D&DJ communicatie, ifunds en Procorius organiseren het seminar over het actuele onderwerp werven via internet.

    Lees meer over "Gratis seminar: Online Fondsenwerving"
  • SAZ Marketing genomineerd voor een Esprix vakprijs

    16 mei 2008

    Genomineerd met campagne ‘Bringing Mercy’ voor Mercy Ships Nederland

    Lees meer over "SAZ Marketing genomineerd voor een Esprix vakprijs"
  • Annie Connect wint zilveren telemarketing award

    28 april 2008

    In het Beatrixgebouw in Utrecht zijn de Nationale Contact Center Awards (NCCA) 2008 uitgereikt tijdens het jaarlijkse Telecommerce Gala. De Customer Experience Award is gewonnen door Nutricia. De Innovatieprijs is door De Kindertelefoon gewonnen, SNT heeft de Sales Award gekregen en de HRM Award is gewonnen door de Postbank. De Starters Award is aan Getronics PinkRoccade overhandigd. Juryvoorzitter Jeroen Dietvorst, voorzitter van de NCCA, overhandigde de prijzen aan de winnaars.

    Lees meer over "Annie Connect wint zilveren telemarketing award"
  • Stakingen postbodes zorgen voor vertraging post

    23 april 2008

    23 en 25 april leggen postbodes werk neer

    Lees meer over "Stakingen postbodes zorgen voor vertraging post"
  • Unicef kiest voor reclamebureau Roorda

    16 april 2008

    Unicef Nederland heeft voor haar nieuwe merkcampagne gekozen voor reclamebureau Roorda. Roorda gaat Unicef helpen bij het meer onderscheidend en herkenbaar positioneren
    van haar werk voor kinderen wereldwijd.

    Lees meer over "Unicef kiest voor reclamebureau Roorda"
Close