Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over VFN
-
Branche richt Stichting RHAHW op voor regulering huis-aan-huiswerving
Goede Doelen Nederland, toezichthouder CBF en de brancheverenigingen van wervingsbureaus (VFN en DDDN) hebben medio november de Stichting Regulering Huis-aan-Huis Werving opgericht. Stichting RHAHW gaat het wervingsrooster beheren en kan daarmee werving aan de deur reguleren. Verder zal de stichting de kwaliteit van de werving waarborgen en helpen met het verspreiden van de inhoud van het wervingsrooster.
-
Door-to-door protocol voor wervers in publieke ruimte aangepast
De brancheorganisaties van wervingsbureaus VFN en DDDN hebben een hun bestaande protocol voor door-to-door fondsenwerving geüpdatet. Dat is nodig vanwege de snel groeiende hoeveelheid nieuwe coronabesmettingen. Eerder dit jaar, bij de lockdown in maart in april, werd alle face-to-face fondsenwerving stilgelegd. Het doel is om dat dit najaar niet te doen.