Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Technologie
-
Keynotes Vakdag 2024: Het fonds van de toekomst & Sociaal Ondernemen
De Vakdag fondsenwerving wordt, net zoals vorig jaar, plenair geopend en afgesloten. Trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk neemt bezoekers mee naar de toekomst en vertelt over de mogelijkheden die AI en technologie brengen, en War Child oprichter en sociaal ondernemer Willemijn Verloop gaat met ons in gesprek over impact investing en haar drijfveren, ambitie en visie.
-
Futurist Richard van Hooijdonk opent Vakdag fondsenwerving 2024
Vandaag kan het team van de Vakdag fondsenwerving de eerste spreker voor de editie van 2024 bekend maken. De plenaire opening zal worden verzorgd door futurist, trendwatcher en CEO van future intelligence agency Trendforce, Richard van Hooijdonk!
-
State of Marketing for Non-profits: innovatie belangrijk, maar nog weinig écht sterke presteerders
Het werk van de marketeer in de goededoelensector verandert, zoals ook het geval is in andere functies, aan de lopende band. Ze hebben meer tools, technologie en data dan ooit en worden geacht om in real-time en via meerdere kanalen te werken. Tegelijkertijd worden ze geconfronteerd met uitdagingen, zoals personeelstekorten en budgettaire beperkingen. Toch zegt 77% van de marketeers dat hun werk nu meer waarde biedt dan een jaar geleden, blijkt uit het ‘State of Marketing for Non-profits’ rapport van Salesforce for Nonprofits.
-
Non-profit Trends: Hoe digitale volwassenheid helpt bij het halen van wervingsdoelen en goed personeel
Non-profits die verder gevorderd zijn in het gebruik van technologie voor het behalen van hun doelstellingen, presteren beter dan organisaties die dat niet zijn. Dat blijkt uit de vijfde editie van het Nonprofit Trends Report van Salesforce.org, een internationaal onderzoek naar de staat van het gebruik van technologie in de goededoelensector. Non-profitorganisaties die ‘digitaal volwassen’ zijn gebruiken de technologische middelen die zij tot hun beschikking hebben om relaties op te bouwen en te verrijken, maar ook om werknemers te motiveren, te innoveren en de organisatie voor te bereiden op de toekomst.
-
Vakdag 2022: Paneldiscussie 3 - Technologie en Innovatie voor Maatschappelijke Organisaties
Digitalisering, big data, kunstmatige intelligentie, cybersecurity. Is technologische innovatie een bedreiging of juist een kans voor maatschappelijke organisaties? Wat is de rol van de fondsenwerver hierin? Hoe kijken donateurs/gevers hier tegenaan? Welke kansen biedt technologie voor impact?
-
Vakdag fondsenwerving 2022: inschrijvingen open, site gelanceerd
De Vakdag Fondsenwerving vindt dit jaar plaats in Amersfoort op 23 juni van 10.00 tot 17.00 uur. Nu het weer mag ben jij er toch ook bij? Inschrijven kan vanaf nu op de nieuw gelanceerde website: vakdagfondsenwerving.nl. Meld je nu aan voor een dag vol inspiratie, kennisuitwisseling en nieuwe perspectieven. De dag wordt gezamenlijk georganiseerd door Goede Doelen Nederland en het Vakblad fondsenwerving.
-
EFA & Salesforce: ‘Europese non-profits pasten fondsenwerving massaal aan’
De manier waarop Europese goede doelen aan dienstverlening en fondsenwerving doen is door corona flink veranderd, blijkt uit onderzoek van de European Fundraising Association (EFA) en Salesforce onder 797 vertegenwoordigers van non-profitorganisaties in 26 landen. Non-profits geven aan dat ze hard zijn getroffen door de pandemie, maar velen laten ook weten dat ze innovatie en digitale ontwikkeling hebben omarmd als alternatief.
-
Mobile Interaction Company vereenvoudigt naam en lanceert nieuwe huisstijl
Mobile Interaction Company gaat sinds de jaarwisseling officieel door het leven als MIC. De naamsverandering van de ontwikkelaar van mobiele journeys voor sociale impact komt hand in hand met de lancering van een nieuwe huisstijl.
-
CISIS neemt Converse over van PwC
CISIS Implementatiemanagement heeft per 1 juli de Salesforce-powered Converse applicatie overgenomen van PwC Nederland. Het bedrijf neemt daarmee de ondersteuning aan een honderdtal klanten en verdere ontwikkeling van de applicatie voor non-profits op zich. CISIS hoopt met de overname minder kosten, hogere opbrengsten en een vergroot engagement te kunnen realiseren.
-
Kentaa en voordekunst slaan handen ineen voor culturele crowdfundingsprojecten
Kentaa en ‘voordekunst’ lanceren een nieuw crowdfundingsplatform voor culturele instellingen: Creative Funding. Het platform komt hand in hand met een bijbehorend adviestraject. Door de samenwerking worden de paradepaardjes van de twee organisaties - het framework online fondsenwerving van Kentaa en de expertise en begeleiding van voordekunst – gecombineerd.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina