Mindwize en let’sgroo onderzoeken elke drie jaar samen met Vakblad Fondsenwerving hoe de communicatie- en fondsenwervingskanalen zich volgens vakgenoten ontwikkelen. het onderzoek ‘trends in fondsenwerving op de particuliere markt’ geeft zo een beeld van de belangrijke veranderingen in het werven en het geven.
Met een enquête, verspreid door het Vakblad, is aan bestuursleden, directieleden, fondsenwervers en communicatiespecialisten van goededoelenorganisaties gevraagd naar hun inzichten en verwachtingen. Dit jaar deden ruim honderd respondenten mee aan het onderzoek. Door de resultaten van deze enquête te vergelijken met die uit 2010 en 2013 ontstaat een beeld van de huidige situatie en de trends in de laatste zes jaar. Ook wat onze vakgenoten verwachten voor de toekomst, komt aan bod.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!