Veel maatschappelijke organisaties kunnen nog een slag maken als het gaat om het bouwen van een sterk merk. In het voorjaar van 2014 bieden BBK/ Door Vriendschap Sterker en NWQ daarom de Masterclass Maatschappelijke Merken.
Een sterk merk betekent voordelen in termen van positionering, imago, invloed en geld. Dit besef groeit ook bij maatschappelijke organisaties. Zij hebben vaak een sterke intrinsieke meerwaarde door het doel dat zij nastreven; een perfecte basis om een sterk merk te bouwen. Maar juist deze organisaties benutten die kans zelden optimaal. Waarom maatschappelijke organisaties potentieel sterke merken zijn? En hoe zij hun meerwaarde kunnen inzetten als katalysator van succes en vooruitgang? Dáár geeft deze masterclass antwoord op.
Masterclass Maatschappelijke Merken is een initiatief van Veronique Swinkels (BBK/ Door Vriendschap Sterker), Jan Lantink (NWQ) en Natascha Kooiman (BBK/ Door Vriendschap Sterker). De masterclass wordt in het voorjaar gehouden in de Posthoornkerk aan Haarlemmerstraat 124 A in Amsterdam, of op een gastlocatie. Hij is bedoeld voor directies, specialisten en/ of afdelingen marketing en communicatie van maatschappelijke communicatie. U kunt kiezen tussen een een- of een tweedaagse variant.
Stuur voor meer informatie een e-mail naar n.kooiman@doorvriendschapsterker.nl, v.swinkels@doorvriendschapsterker.nl of lantink@nwq.nl. Of bel naar nummer 020-3059444.