Het Institute of Fundraising (IoF) in Engeland presenteerde kortgeleden zijn campagne Proud to be a fundraiser, om het belang van het werk van fondsenwervers te benadrukken.
De campagne is ook bedoeld om organisaties zelf ervan te doordringen dat fondsenwerving essentieel is. De campagne wordt ondersteund
door Revolutionise, tot voor kort Clayton Burnett. Op de National Convention van het IoF, die van 7 tot 9 juli 2014 wordt gehouden
in Londen wordt de toolkit die bij de campagne hoort gepresenteerd.
Alan Clayton van Revolutionse: "Als de hele organisatie er trots op is, dan groeien de inkomsten uit fondsenwerving. Het onderzoek Great Fundraising toont dat aan. Maar het is ook mijn persoonlijke ervaring bij het werken met succesvolle leiders in fondsenwerving. De toolkit helpt je, als een praktisch handboek, om bewezen strategieën ook in jouw organisatie te implementeren, iedereen mee te krijgen en samen trots te zijn op wat je met elkaar als
fondsenwervers bereikt."
Voor de National Convention van het IoF kunt u zich aanmelden via Nassau.
Bron: Vakblad Fondsenwerving