Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Customer Journey
-
Vakdag 2024 - Workshops: Social Impact Bonds & Marketing automatisering
Ook dit jaar hebben we op de Vakdag fondsenwerving weer een gevarieerd programma aan workshops en panels. Vandaag de volgende twee sessies: een sessie over de kracht en mogelijkheden van Social Impact Bonds (SIB), hoe het gebruik van marketing automatisering je tijd en donaties op kunnen leveren.
-
Meer impact met customer journeys
Steeds meer organisaties kiezen voor de ‘klant centraal’ als strategie en werken met customer journeys om supporters duurzaam te betrekken en te activeren. Dat er veel aandacht is voor dit onderwerp werd ook duidelijk tijdens de Vakdag fondsenwerving. De workshop ‘Meer impact met Customer Journeys’ was één van de best bezochte presentaties door vakgenoten.
-
Podcast 'In Gesprek': Andrea Goezinne (Salesforce.org) over kracht van digitale tools
Vanaf vandaag is er weer een nieuwe aflevering van onze podcast ‘Vf: In Gesprek’ te beluisteren via onze site, Spotify en iTunes. Andrea Goezinne, Senior Product Marketing Manager bij Salesforce.org in Zwitserland is te gast en vertelt over de kracht van digitale tools voor personalisatie en marketing automatisering.
-
Vakdag 2022: Workshops - Duurzame fondsenwervende events & Meer impact met customer journeys
Vandaag kunnen we opnieuw een aantal workshops die tijdens de nieuwe Vakdag fondsenwerving worden gehouden aankondigen. Tijdens de Vakdag, georganiseerd door Vakblad fondsenwerving en Goede Doelen Nederland, kan je sessies over het organiseren van duurzame fondsenwervende events en over impact maken via customer journeys volgen.
-
Salesforce organiseert webinar over rol customer journeys bij behoud digitale donateurs
Salesforce organiseert aanstaande donderdag (7 april 2022) om 11.00 uur een webinar over succesvolle welcome- en conversion journeys om digitale donateurs te behouden. Het webinar, georganiseerd in samenwerking met Growing Minds, richt zich op hoe je marketing kunt automatiseren zonder het menselijke gevoel te verliezen door e-mails af te stemmen op de behoeften van supporters. Ook worden er tips gegeven over hoe je supporters kunt inspireren om de donatiecyclus in de toekomst te herhalen.