Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Dennis Brussaard start nieuw bureau: DLGR

22 juli 2014

Dennis Brussaard is vijfentwintig jaar als televisiemaker en creative director verantwoordelijk geweest voor tientallen fondsenwervende
acties en televisieseries. Hij is nu vanuit zijn eigen bureau DLGR (Doelgericht) de verdieping ingegaan en inzetbaar als adviseur en
consultant. Als creative director van tientallen (branded content) televisieproducties zet hij zijn kennis en netwerk nu in om goede doelen te
inspireren en te helpen bij het behalen van optimale resultaten door creatieve concepten te ontwikkelen en te begeleiden.

door Redactie Vf

Dennis: "Wat wordt de aanjager (televisie, een viral, webvideo of event?) en waar staat de ‘kassa’ (online, sms, telefoon)?
Hoe breng je de boodschap impactvol in beeld? Tegenwoordig wordt van de fondsenwerver méér gevraagd als het gaat om het
bedenken van fondsenwervende campagnes. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap relevant wordt? Hoe werk je dit uit binnen een gedegen
contentstrategie? Op welke manier breng je de boodschap impactvol en crossmediaal over op de consument zodat hij/zij zich aan je merk
wil verbinden en converteert naar donateur, vrijwilliger of lid? Het is opmerkelijk om te zien hoeveel organisaties prima content in
huis hebben, zonder dat ze zich dat realiseren. Unieke en eigen content is tegenwoordig buitengewoon waardevol en van groot belang!
Vooral als het gaat om video en foto’s kan dit veel beter georganiseerd worden om het op de langere termijn crossmediaal in te kunnen
zetten. Mijn missie is om organisaties te helpen dit in kaart te brengen en om doelgerichte content te ontwikkelen en te produceren,
zodat het binnen de marketingstrategie past, zowel inhoudelijk als crossmediaal vanuit ‘Verbinding door Verbeelding’. Alles draait om
Content met de hoofdletter C van Creativiteit, Context, Crossmediaal en Conversie!”

Meer informatie en contactgevevens vind je op de website van DLGR.

Bron: Vakblad Fondsenwerving

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close