Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Berichten over PostNL

  • Neuromarketingonderzoek: post effectief als afsluiter van campagne

    15 oktober 2024

    Post trekt de meeste aandacht in de fondsenwervingsmix, blijkt uit een neuromarketingonderzoek van PostNL in samenwerking met Mindwize, de Trombosestichting en KiKa. De onderzoekers concluderen dat het effect van post het grootst is wanneer goede doelen dit inzetten aan het einde van hun wervingscampagne.

    Lees meer over "Neuromarketingonderzoek: post effectief als afsluiter van campagne"
  • Vakdag 2024 - Workshops: De aandacht trekken met post & Hoe overleef ik desinformatie en online haat?

    25 juli 2024

    Ook dit jaar hebben we op de Vakdag fondsenwerving weer een gevarieerd programma aan workshops en panels. Vandaag de volgende twee sessies: over de sterke plek van post in de mediamix van een non-profitorganisatie, en over wat je moet doen als je organisatie slachtoffer wordt van een desinformatie- of online haatcampagne.

    Lees meer over "Vakdag 2024 - Workshops: De aandacht trekken met post & Hoe overleef ik desinformatie en online haat?"
  • Zesde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 14 december

    9 december 2021

    Volgende week dinsdag en woensdag (14 en 15 december) verschijnt het zesde en laatste Vakblad fondsenwerving van 2021. Vanaf die dag verschijnen alle stukken uit het blad natuurlijk ook online. Met deze keer aandacht voor de Islamitische geefcultuur en het Nationaal Zakat Fonds, de publiek-private samenwerking tussen Hersenstichting, MIND en ZonMw en een interessant nieuw initiatief van Jordan van Bergen.

    Lees meer over "Zesde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 14 december"
  • 'Personalisatie bij direct mail zorgt voor hogere leestijd'

    25 november 2021

    Als een direct mail duidelijk aan op een persoon is aangepast, wordt de inhoud ervan langer gelezen dan bij direct mails zonder personalisatie. Dat blijkt uit onderzoek van MetrixLab in opdracht van PostNL onder 601 respondenten tussen de 20 en 49 jaar. De leestijd stijgt gemiddeld met 43 procent wanneer er personalisatie is toegepast.

    Lees meer over "'Personalisatie bij direct mail zorgt voor hogere leestijd'"
Close