Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Nieuwsberichten per thema

  • Patrick Jordens vertrekt bij L&H

    3 juni 2010

    Na 10 jaar werkzaam te zijn bij L&H Customer Contact gaat Patrick Jordens het bedrijf verlaten. L&H nam vorig jaar ISS over en fuseerde met The Talent Factory. Deze was opgericht door Jordens. Ook heeft hij zich de afgelopen jaren ingezet ten behoeve van belangenbehartiging voor de dialoogmarketingsector. Hij blijft aan als bestuurslid bij de DDMA. Michel Scheidt is de opvolger van Jordens bij L&H.

    Lees meer over "Patrick Jordens vertrekt bij L&H"
  • Huis-aan-huis folder blijft belangrijk

    2 juni 2010

    Uit het jaarlijks onderzoek van Thuis Binnen Bereik blijkt dat de huis-aan-huis bezorgde folder een belangrijk medium blijft voor adverteerders. Met een overall-waardering van 7,3 scoort de folder erg goed. Derk Wynia, Managing Director DHL Global Mail, zegt dat het allemaal draait om betrouwbaarheid en tijdigheid. Volgens Karin Moerkerken, Manager Field Sales bij Interlanden, zit de grootste stijging bij de folder als je kijkt naar mediabestedingen. “Huis-aan-huis reclame is een belangrijk onderdeel van de marketingmix, daarnaast neemt de kwaliteit van de folders toe. Folders en webshop versterken elkaar.”  

    Lees meer over "Huis-aan-huis folder blijft belangrijk"
  • 160 inzendingen DDMA Folder Challenge Award

    28 mei 2010

    DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing, lanceerde in april een folderontwerpwedstrijd waarmee zij creatieve bureaus uitdaagt een vernieuwend folderontwerp  voor Blue Band in te sturen. Het bureau met het beste ontwerp ontvangt de eerste Folder Challenge Award.
     
    Uitgedaagd zijn ze; DDMA is overstelpt met 160 inzendingen. Tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame op 27 mei zijn de drie genomineerden bekend gemaakt. Jaimy Dix Reclamebureau, Andodesign en Suus Allewelt zijn door naar de volgende ronde.
     
    In week 23 bezorgen de vier landelijke verspreiders de genomineerde creaties huis-aan-huis in een oplage van 100.000 stuks per creatie. Vervolgens wordt gemeten welke creatie de consument het meest bijblijft. Naar aanleiding van de resultaten maakt de jury op donderdag 15 juli de 1ste winnaar van dé Folder Challenge Award bekend.
     
    Uitgangspunt wedstrijd:
    De waardering voor reclamefolders blijft groeien, evenals het bereik van dit medium. De effectiviteit van de reclamefolder is dan ook flink toegenomen, mede dankzij de meer actiegerichte uitingen. DDMA en Blue Band willen nu aantonen dat een nieuw, onderscheidend folderconcept de adverteerder nog beter kan helpen om zijn boodschap voor het voetlicht te brengen.
     
    De jury beoordeelt de inzendingen op zaken als strategie en creatie. De jury bestaat uit Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; Brand Manager Blue Band; Eugene Roorda, creatief deskundige en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.
     
    Meer informatie over de Folder Challenge Award is te vinden op www.folderchallengeaward.nl

    Lees meer over "160 inzendingen DDMA Folder Challenge Award"
  • AcceptEmail wint 2 Florin Awards

    6 mei 2010

    AcceptEmail heeft twee Florin Awards gewonnen in Parijs op de EPCA 2010 voor de meest innovatieve transactiedienst van Europa. AcceptEmail won de 'Jury Vote', toegekend door payments professionals uit verschillende landen, en de 'Best Product Pitch'.

    Lees meer over "AcceptEmail wint 2 Florin Awards"
  • Telemarketeers werven 250.000 euro voor AMREF

    30 april 2010

    AnnieConnect en Nuon zijn op woensdagavond 28 april tijdens het Telecommerce Gala in het Beatrixtheater in Utrecht uitgeroepen tot de winnaars van de Plantonics Telesales Team Trophy 2010. Ook vorig jaar wonnen de teams van beide bedrijven deze telemarketingprijs. Naast het goud in 2010 en 2009 won Annie Connect in 2008 zilver en in 2007 brons.

    Lees meer over "Telemarketeers werven 250.000 euro voor AMREF"
  • ISF opleidingsprogramma 2010

    15 april 2010

    Het ISF heeft weer een nieuw opleidingsprogramma voor 2010. Bestaande opleidingen zijn geactualiseerd met up-to-date praktijkcases. Ook zijn er nieuwe docenten bijgekomen. Het ISF biedt een programma voor iedereen die zich professioneel bezig houdt met fondsenwerven en voor iedereen die dit wil leren. Aanmelden kan op www.isf.nl.

    Lees meer over "ISF opleidingsprogramma 2010"
  • No Kidding kiest eTapestry van RLC voor het verbeteren van haar relaties en operationele efficiency

    7 april 2010

    Almere, 7 april 2010 – RLC, onderdeel van Blackbaud Inc (NASDAQ: BLKB), kondigde vandaag aan dat NO KIDDING, een initiatief van Stichting Profit for the World's Children (PWC), eTapestry fondsenwervingssoftware in gebruik gaat nemen om haar donateursrelaties te beheren en de operationele efficiency te verbeteren.

    Lees meer over "No Kidding kiest eTapestry van RLC voor het verbeteren van haar relaties en operationele efficiency"
  • Nierstichting actief op social media

    23 maart 2010

    De sociale media marketing unit van Media Embassy, Social Embassy gaat de uitvoering begeleiden van de inzet van social media door de Nierstichting. Bij de uitvoering wordt een blog opgezet en wordt er realisatie gegeven aan de opzet van community management en social media monitoring voor de Nierstichting.  Social Embassy heeft al eerder een strategie en plan van aanpak ontwikkeld.

    Lees meer over "Nierstichting actief op social media"
  • eerste Nederlandse eTapestry klant Live Build gaat live!

    23 maart 2010

    Almere, 23 maart 2010 – Live Build, de eerste Nederlandse klant van eTapestry, het toonaangevende webbased CRM systeem, heeft eTapestry succesvol in gebruik genomen.

    Lees meer over "eerste Nederlandse eTapestry klant Live Build gaat live!"
  • Uvid, nieuwe online video platform

    11 maart 2010

    Mobillion, de specialist op het gebied van mobile en social media, heeft Uvid geïntroduceerd. Uvid is een online video platform voor het professioneel verzamelen, beheren en publiceren van online video’s. met Uvid kunnen organisaties hun website eenvoudig en kosteneffectief voorzien van video’s, in eigen huisstijl. Zo is er Uvid VideoPage, deze is geschikt voor marketingcampagnes omdat de webpaginanaar eigen wens ontwikkeld kan worden. Uvid is ook geschikt voor e-learning, eigen video kanalen, webshops en product reviews. Steeds meer organisaties hebben video’s op hun website, die is niet alleen voor reclame maar vergroot ook de interactie met de bezoekers. Met videoplatformen als YouTube en Vimeo worden grote doelgroepen bereikt, maar Uvid is ook geschikt voor een wat kleiner bereik en integratie met de eigen website. Om de interactie te stimuleren is het ook voor bezoekers mogelijk om video’s te uploaden, een video beoordelen en hierop reageren

    Lees meer over "Uvid, nieuwe online video platform"
Close