Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Berichten over Vf 15-2

  • Nieuws

    1 mei 2013

    Zomaar een paar actuele gebeurtenissen. Geven in Nederland liet recent zien, dat de inkomsten van de goede doelen stevig onder druk staan. Het zijn geen gemakkelijke tijden voor fondsenwervers, juist nu een groeiend beroep wordt gedaan op hun organisaties.

    Lees meer over "Nieuws"
  • Het lot van onze samenleving

    1 mei 2013

    Het werven van fondsen voor goede doelen en maatschappelijke initiatieven met een loterij is een unieke  Nederlandse traditie. Maar nu dreigt er gevaar.

    Lees meer over "Het lot van onze samenleving"
  • Mond- tot-mondreclame 2.0

    1 mei 2013

    Mensen hechten steeds minder waarde aan wat organisaties over zichzelf zeggen. Ze gaan meer en meer af op wat er binnen hun sociale netwerk (off- en online) aan opinies wordt gedeeld.

    Lees meer over "Mond- tot-mondreclame 2.0"
  • De mobile presence van goede doelen

    1 mei 2013

    Zo’n zestig procent van de Nederlanders heeft een smartphone. De mogelijkheden van deze minicomputers lijken onbegrensd, ook voor fondsenwervers.

    Lees meer over "De mobile presence van goede doelen"
  • Projectmanagement op een Zuid-Afrikaanse bouwplaats

    1 mei 2013

    Peter Postema combineert cursussen projectmanagement met een bouwproject in Zuid-Afrika. Zijn deelnemers leren zo hoe ze een project moeten aansturen en hoe ze daar de mensen en het geld voor kunnen vinden.

    Lees meer over "Projectmanagement op een Zuid-Afrikaanse bouwplaats"
  • Boek: Dit is GEEN economische crisis

    1 mei 2013

    Niet meteen een boek om in Vakblad Fondsenwerving over te schrijven. Natuurlijk, langzaam maar zeker lijken fondsenwervende instellingen ook last te krijgen van deze crisis. Maar daar kun je verder als goed doel weinig aan doen, toch? En wat moet je dan met zo'n boek?

    Lees meer over "Boek: Dit is GEEN economische crisis"
  • Inspire one, end with a crowd: de succesfactor van iedere event en campagne

    1 mei 2013

    De Nederlandse fondsenwervingsmarkt ontwikkelt zich in een rap tempo op het vlak van moderne peer-to-peerfundraising. In tien jaar tijd is het aantal events en campagnes enorm toegenomen.

    Lees meer over "Inspire one, end with a crowd: de succesfactor van iedere event en campagne"
  • “Je wilt onderdeel zijn van een successtory”

    1 mei 2013

    De Sales Management Association (SMA) verkoos Thiemo van Spellen, van zakelijkepostbezorger Sandd, onlangs tot commercieel directeur van het jaar. Rudolph Strickwold, directeur van Stichting Hulphond Nederland, werd tweede.

    Lees meer over "“Je wilt onderdeel zijn van een successtory”"
  • Het is tijd om weer menselijk te worden

    1 mei 2013

    Impact is terecht een veelbesproken onderwerp in de non-profitsector. Het is tijd dat we onze impact op een begrijpelijke en menselijke manier zichtbaar maken.

    Lees meer over "Het is tijd om weer menselijk te worden"
  • Geefwet doet (nog) niets

    1 mei 2013

    Voor de werkgroep Geven in Nederland van de Vrije Universiteit, onderzoekt René Bekkers het geefgedrag van Nederlanders. Hij ontdekte dat de nieuwe Geefwet nog niet tot meer donaties heeft geleid.

    Lees meer over "Geefwet doet (nog) niets"
Close