Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Berichten over Van Dooren Advies

  • Na veertig jaar stopt bureau Van Dooren Advies

    29 oktober 2024

    Job van Dooren startte in 1984 met het begeleiden van (culturele) organisaties voor fondsenwervende campagnes. Geleidelijk groeide het bedrijf Van Dooren Advies (VDA) als toonaangevend bureau. Bart Cordemeijer begon veertien jaar geleden als sectorhoofd en werd daarna managing director. Na veertig jaar stopte het bedrijf onlangs zijn werkzaamheden en sloten de deuren definitief.

    Lees meer over "Na veertig jaar stopt bureau Van Dooren Advies"
  • Bedrijfswerving: gesprek en opvolging

    2 april 2024

    Het werven van begunstigers in het bedrijfsleven is voor veel fondsenwervende organisaties nog altijd een uitdagende klus. Daarom geeft Jesse Oude Egberink van Van Dooren Advies (VDA) in drie nummers van het Vakblad een inkijkje in het wervingsproces. In dit tweede artikel in de reeks: het proces vanaf het eerste contact met een mogelijke begunstiger tot aan het tekenen van dat partnership. Met dit keer als casus: Stichting Prinsengrachtconcert, waar VDA sinds 2018 mee samenwerkt, en een sponsor wiens naam anoniem wordt gehouden.

    Lees meer over "Bedrijfswerving: gesprek en opvolging"
  • Bedrijfswerving: hoe vind je de perfecte match?

    7 november 2023

    Het werven van begunstigers in het bedrijfsleven is voor veel fondsenwervende organisaties nog altijd een uitdagende klus. Daarom geeft Jesse Oude Egberink van Van Dooren Advies (VDA) de komende nummers een inkijkje in het wervingsproces. In elk artikel gebruikt hij daarbij een voorbeeld dat hij en zijn collega’s in hun werk voorbij hebben zien komen. In dit artikel: de zoektocht naar een potentiële bedrijfspartner, met als casus de Koninklijke Hondenbescherming, met wie VDA tussen 2018 en 2023 samenwerkte. 

    Lees meer over "Bedrijfswerving: hoe vind je de perfecte match?"
Close